NextGenOnFire megbeszélés a központban

2024. május 15.

 
 

A Z generáció elérése és megszólítása köré épülő NextGenOnFire kezdeményezésről tartottak megbeszélést áprilisban a központban.

Földesi Tamás elnök röviden beszélt arról, hogy hogyan született meg a NextGenOnFire brand és miért döntöttek úgy, hogy a korábban Ifipünkösd néven futó eseményt más néven viszik tovább.

Úgy fogalmazott, hogy a május 19-ei rendezvény csupán a jéghegy csúcsa. Elsősorban ugyanis nem a rendezvényekre szeretnék helyezni a hangsúlyt, hanem a Z generációs fiatalok elérésére. A megbeszélés további részében ezzel kapcsolatban ötleteltek a jelenlévők, az egyház kommunikációs csapata, valamint a Christeens és az Országos Ifjúsági Misszió egy-egy tagja.

A Z generáció az ideje nagy részét online felületeken tölti, ami azt jelzi, hogy ott lehet a leginkább elérni őket. Többen javasolták rövid, hatásos, keresztény témájú videók gyártását, abban viszont mindenki egyetértett, hogy ezzel esetleg csak megszólítani lehet a fiatalokat, a munka nagyobb részét, azonban személyesen kell folytatni.

Pontosan ezért be szeretnék vonni az ország összes ifjúsági vezetőjét, esetlegesen felkészítést tartani a számukra arról, hogy hogyan kell változtatni a megszokott módszereken úgy, hogy a fiatalok számára is érdekessé váljon Jézus és az evangélium.

Elsősorban az egyházban lévő Z generációs fiatalokat tervezik megszólítani és felkészíteni arra, hogyan adják tovább az evangéliumot a kortársaiknak. Ezután pedig a világi fiatalokat fogják megszólítani.

Földesi Tamás célként azt jelölte meg, hogy szeretnék, ha négy év múlva egy-kétezer olyan Z generációs fiatal lenne az egyházban, aki azelőtt még nem hallott az evangéliumról.

2020